Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Tidigt samtal!!!!

Av Lotta Hviden - 5 september 2012 10:35

Telefonen ringde halv åtta och det var en väninnas dotter som ringde och berättade att min väninna hade blivit stucken av en geting och nu låg på intensiven. Hade åkt abulans in i går kväll.

Hemma fanns två hundar ensamma och eftersom jag hade nyckel till huset så undrade dottern om jag kunde åka dit och ta ut hundarna. Självklart gjorde jag det och nu sitter jag här och bara väntar på att få höra hur det är med henne

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Hviden - 14 december 2012 09:50


Nu har det gått 11 veckor sedan min gastric bypass operation och jag mår oförskamt bra. Ända är att jag har väldigt ont i mitt knä och kan varken cykla eller simma. Gå kan jag däremot och det gör jag varje dag. Mellan 2-4 timmar vilket i min takt bli...

Av Lotta Hviden - 10 oktober 2012 07:52

Så har det så gott två veckor sen jag opererades och jag har klarat av min sopp-period. De första dagarna hemma var jobbiga, för jag kunde inte äta, men nu käns det mycket bättre. Jag har börjat med passerad mat och det är mycket godare. Gött att f...

Av Lotta Hviden - 27 september 2012 20:33

Så var då operationen äntligen avklarad. Jag mådde inte bra det första dygnet efteråt så jag fick stanna ett extra dygn på sjukhuset och det är jag mycket glad för. Redan i morse när jag vakanade så kändes det mycket bättre. Jag hade fått i mig lit...

Av Lotta Hviden - 24 september 2012 07:39

I dag är sista dagen innan min operation. ag har ätit pulver-diet i 20 dagar nu och det har inte varit lätt för det smakar inte gött och man är hungrig hela tiden. Det är skönt att den perioden snart är över. Sammanlagt har jag gått ner nio kg unde...

Av Lotta Hviden - 20 september 2012 23:01

Så har jag då ätit pulver diet i två veckor. Jag har gått ner sju kg så jag ska väl vara nöjd. Har nått den vikt jag skulle nå för att få operation. Det känns skönt. Nu är det bara fyra dagar kvar till dgen D. Det börjar kännas lite nervöst, men ve...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards