Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Passerad kost!

Av Lotta Hviden - 10 oktober 2012 07:52

Så har det så gott två veckor sen jag opererades och jag har klarat av min sopp-period. De första dagarna hemma var jobbiga, för jag kunde inte äta, men nu käns det mycket bättre.

Jag har börjat med passerad mat och det är mycket godare. Gött att få tugga lite.

Jag har varit och tagit stygnen och det känns skönt för det kliade väldigt de sista dagarna. I går var jag på badhuset och badade i varmvattens-bassängen. Det var jätteskönt trots att jag inte kunde simma så långt för jag fick så ont i mitt knä.

I morgon börjar vättenträningen, så det känns som jag är på G nu. Ska bara komma igång med mina promenader ordentligt med för nu kan jag ha vanlig sko på min opererade fot.

Jag gick ner väldigt mycket de första dagarna, men sen har det stannat av lite, men samanlagt 7 kg sen operationen och det tycker jag är ok

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Hviden - 14 december 2012 09:50


Nu har det gått 11 veckor sedan min gastric bypass operation och jag mår oförskamt bra. Ända är att jag har väldigt ont i mitt knä och kan varken cykla eller simma. Gå kan jag däremot och det gör jag varje dag. Mellan 2-4 timmar vilket i min takt bli...

Av Lotta Hviden - 27 september 2012 20:33

Så var då operationen äntligen avklarad. Jag mådde inte bra det första dygnet efteråt så jag fick stanna ett extra dygn på sjukhuset och det är jag mycket glad för. Redan i morse när jag vakanade så kändes det mycket bättre. Jag hade fått i mig lit...

Av Lotta Hviden - 24 september 2012 07:39

I dag är sista dagen innan min operation. ag har ätit pulver-diet i 20 dagar nu och det har inte varit lätt för det smakar inte gött och man är hungrig hela tiden. Det är skönt att den perioden snart är över. Sammanlagt har jag gått ner nio kg unde...

Av Lotta Hviden - 20 september 2012 23:01

Så har jag då ätit pulver diet i två veckor. Jag har gått ner sju kg så jag ska väl vara nöjd. Har nått den vikt jag skulle nå för att få operation. Det känns skönt. Nu är det bara fyra dagar kvar till dgen D. Det börjar kännas lite nervöst, men ve...

Av Lotta Hviden - 16 september 2012 19:17

I dag är det bara åtta dagar kvar innan min operation. Jag har ätit pulver nu i tolv dagar. Har fuskat lite i helgen, för Maria har vart här, men bara ätit lite soppa. Efter de sju första dagarna har jag bara 0,5 kg kvar att gå ner, så jag känner mig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards