Alla inlägg under december 2012

Av Lotta Hviden - 14 december 2012 09:50

Nu har det gått 11 veckor sedan min gastric bypass operation och jag mår oförskamt bra. Ända är att jag har väldigt ont i mitt knä och kan varken cykla eller simma. Gå kan jag däremot och det gör jag varje dag. Mellan 2-4 timmar vilket i min takt blir 5-10 km.

Jag har varit rätt mycket uppe i stugan, för här trivs jag och kan ladda batterierna inför min fot operation om drygt tre veckor. Efter den operationen blir jag sjukskriven i 8 veckor och den sista veckan på min sjukskrivning ska jag operera min högra hand, men fyra mån sjukskrivning efter det.

I maj eller juni ska jag och Bacchus åka en vecka til en kompis som bor i Kalix. Vi ska flyga upp. Det ska verkligen bli spännande och jag ser fram emot den resan ngt enormt.

 

Nu är det snart jul och det är en högtid jag INTE tycker om. Att inte ha ngn familj gör sig påmind vid dessa stora högtider. Min flickvän firar med sin familj, men hon kommer upp till mig i stugan på juldagen och stannar fyra dagar. Jag ska alltså fira julen i Hyttan, denna underbara lilla stuga som jag har förmånen att ha tillgång till. Inte blir det mycket julmat heller. Känns inte lönt att göra när jag äter så lite. Tänkte dock göra en skinka och sen skiva så jag kan lägga i frysen sen och ha som pålägg. Men det beror på om jag får tag på ngn ekologisk skinka som INTE är kokt.

I går prövade jag på att åka skidor och då tog Maria en bild på mig, och det syns verkligen att jag har gått ner i vikt. Det är bara min hjärna som inte fattar det  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards